شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

dr farrokh

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن ، یک دستگاه به منظور برطرف کردن چین و چروک پوست ، برطرف کردن ملاسما و تمامی لک های مادرزادی پوست ، شفاف سازی و جوانسازی پوست براق کردن و بازگرداندن ویژگی کشسانی پوست ، برطرف کردن سوراخ های زیر پوستی ، برطرف کردن اسکار آکنه و کک ومک ، همچنین تخلیه جوش های سرسفید و سرسیاه به کار می رود .

میکرودرم ابریژن

تاریخچه ی میکرودرم ابریژن – ابریشن – (Microdermabrasion)

این روش برای بار اول در ایتالیا در سال 1985 به کار رفت و پس از آن در بسیاری از کشور های اروپایی با عنوان بهترین روش که بدون عارضه نیز هست ، به بهره برداری رسید .

شیوه عمل کرد دستگاه میکرودرم ابریژن

این دستگاه بسیار حساس و پیشرفته می باشد ، که در آن یک جریان از کریستال های ظریف اکسید آلومینیوم ، بروی پوست منجر به لایه برداری می گردد . در ضمن هم زمان با لایه برداری یک مکش نیز روی پوست صورت می گیرد که موجب برداشتن کریستال ها از روی پوست و بهبود جریان خون به ناحیه مورد نظر وفعال گشتن سلول های فیبروپلاست و در نتیجه بازسازی و شادابی پوست می شود .

منبع:http://drzeynabfarokh.ir/tag/%DA%A9%DA%A9-%D9%88%D9%85%DA%A9/

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ دستگاهی برای نیدلینگ پوست می باشد که نسبت به لیزر و پیلینگ هم مرتبه هستند.از این روش هم به تنهایی و هم به عنوان مکمل روش های دیگر استفاده می شود . سر دستگاه شامل 12 میکرونیدل می باشد که ظریف هستند و پس از هر بار مصرف باید آن ها را دور بیندازند.از میکرونیدلینگ برای تحریک کلاژن سازی پوست استفاده می شود.علاوه بر آن از میکرونیدلینگ برای جذب بهتر دارو ها به پوست ، از بین رفتن چین و چروک ها و جای زخم و جوش ، بهتر شدن ترک های بدن و کوچک کردن اندازه ی منافذ پوست برای بیماران با هر رنگ پوستی استفاده می شود.

میکرونیدلینگ

افزایش نفوذ پوست:

در استفاده از روش های سنتی میزان نفوذ پذیری پوست تا 3 درصد بود ولی با استفاده از میکرونیدلینگ این نفوذ پذیری تا 90 درصد می رسد.

جوانسازی پوست و از بین رفتن چین و چروک ها:

از دلایل چین و چروک ها بر روی پوست می توان کاهش کلاژن و الاستین پوست را نام برد.با استفاده از میکرونیدلینگ منافذ بسیار ریزی که قابل دیدن نمی باشند بر روی پوست ایجاد می شوند و پوست برای ترمیم فعال می شود و شروع به کلاژن سازی می کند. برای جوان سازی با این روش بین 3 تا 5 جلسه با فاصله ی 4 هفته بین جلسات نیاز است.

منبع:http://drzeynabfarokh.ir/%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF/

مراقبت های بعد از بوتاکس

مراقبت های بعد از بوتاکس

استفاده از توکسین بوتولینیوم موثر ترین و پر کاربرد ترین راه کاهش چین و چروک های صورت می باشد . در واقع تزریق بوتاکس شایع ترین اقدام زیبایی درمانی در دنیا محسوب می شود و سالانه افراد زیادی بوتاکس تزریق می کنند . این توکسین ، یک پروتئین خالص شده استریل حاصل از باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم در آزمایشگاه می باشد . با تزریق مقادیر مناسب و حساب شده این ماده در عضلات صورت ، عضلات اطراف ناحیه ی تزریق قابلیت تحریک شدن به وسیله ی عصب ها را به مدت چندین ماه از دست می دهند و به دلیل شل شدن عضلات ، چین و چروک های ناخواسته در صورت که با کمترین واکنش احساسی در آن نمایان می شود ، کاهش می یابد . مراقبت های بعد از بوتاکس شامل موارد زیر می باشند :

مراقبت های بعد از بوتاکس

لیفت صورت با نخ PDO

لیفت صورت با نخ PDO

نخ های خاردار یا PDO (پلی دی اکسان) ، نخ هایی هستند که روی بدنه آن ها خار هایی از همان جنس نخ در دو جهت مخالف ساخته شده به طوری که از قسمت وسط نخ ، خارها به سمت دو سر نخ قرار گرفته اند که این طراحی موجب گیر افتادن دو سرنخ در بافت می شود و می توان با قلاب کردن یک سر نخ در بافت ، قسمت دیگر را بالا کشید.لیفت صورت با نخ PDO از تطابق بالایی با بافت ها برخوردار می باشد.

منبع:http://drzeynabfarokh.ir/%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%AE-pdo/

1