میکرودرم ابریژن

پنجشنبه 23 شهريور 1396
12:29
dr farrokh

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن ، یک دستگاه به منظور برطرف کردن چین و چروک پوست ، برطرف کردن ملاسما و تمامی لک های مادرزادی پوست ، شفاف سازی و جوانسازی پوست براق کردن و بازگرداندن ویژگی کشسانی پوست ، برطرف کردن سوراخ های زیر پوستی ، برطرف کردن اسکار آکنه و کک ومک ، همچنین تخلیه جوش های سرسفید و سرسیاه به کار می رود .

میکرودرم ابریژن

تاریخچه ی میکرودرم ابریژن – ابریشن – (Microdermabrasion)

این روش برای بار اول در ایتالیا در سال 1985 به کار رفت و پس از آن در بسیاری از کشور های اروپایی با عنوان بهترین روش که بدون عارضه نیز هست ، به بهره برداری رسید .

شیوه عمل کرد دستگاه میکرودرم ابریژن

این دستگاه بسیار حساس و پیشرفته می باشد ، که در آن یک جریان از کریستال های ظریف اکسید آلومینیوم ، بروی پوست منجر به لایه برداری می گردد . در ضمن هم زمان با لایه برداری یک مکش نیز روی پوست صورت می گیرد که موجب برداشتن کریستال ها از روی پوست و بهبود جریان خون به ناحیه مورد نظر وفعال گشتن سلول های فیبروپلاست و در نتیجه بازسازی و شادابی پوست می شود .

منبع:http://drzeynabfarokh.ir/tag/%DA%A9%DA%A9-%D9%88%D9%85%DA%A9/


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

میکرونیدلینگ

دوشنبه 13 شهريور 1396
13:44
dr farrokh

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ دستگاهی برای نیدلینگ پوست می باشد که نسبت به لیزر و پیلینگ هم مرتبه هستند.از این روش هم به تنهایی و هم به عنوان مکمل روش های دیگر استفاده می شود . سر دستگاه شامل 12 میکرونیدل می باشد که ظریف هستند و پس از هر بار مصرف باید آن ها را دور بیندازند.از میکرونیدلینگ برای تحریک کلاژن سازی پوست استفاده می شود.علاوه بر آن از میکرونیدلینگ برای جذب بهتر دارو ها به پوست ، از بین رفتن چین و چروک ها و جای زخم و جوش ، بهتر شدن ترک های بدن و کوچک کردن اندازه ی منافذ پوست برای بیماران با هر رنگ پوستی استفاده می شود.

میکرونیدلینگ

افزایش نفوذ پوست:

در استفاده از روش های سنتی میزان نفوذ پذیری پوست تا 3 درصد بود ولی با استفاده از میکرونیدلینگ این نفوذ پذیری تا 90 درصد می رسد.

جوانسازی پوست و از بین رفتن چین و چروک ها:

از دلایل چین و چروک ها بر روی پوست می توان کاهش کلاژن و الاستین پوست را نام برد.با استفاده از میکرونیدلینگ منافذ بسیار ریزی که قابل دیدن نمی باشند بر روی پوست ایجاد می شوند و پوست برای ترمیم فعال می شود و شروع به کلاژن سازی می کند. برای جوان سازی با این روش بین 3 تا 5 جلسه با فاصله ی 4 هفته بین جلسات نیاز است.

منبع:http://drzeynabfarokh.ir/%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF/


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مراقبت های بعد از بوتاکس

سه شنبه 7 شهريور 1396
12:14
dr farrokh

مراقبت های بعد از بوتاکس

استفاده از توکسین بوتولینیوم موثر ترین و پر کاربرد ترین راه کاهش چین و چروک های صورت می باشد . در واقع تزریق بوتاکس شایع ترین اقدام زیبایی درمانی در دنیا محسوب می شود و سالانه افراد زیادی بوتاکس تزریق می کنند . این توکسین ، یک پروتئین خالص شده استریل حاصل از باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم در آزمایشگاه می باشد . با تزریق مقادیر مناسب و حساب شده این ماده در عضلات صورت ، عضلات اطراف ناحیه ی تزریق قابلیت تحریک شدن به وسیله ی عصب ها را به مدت چندین ماه از دست می دهند و به دلیل شل شدن عضلات ، چین و چروک های ناخواسته در صورت که با کمترین واکنش احساسی در آن نمایان می شود ، کاهش می یابد . مراقبت های بعد از بوتاکس شامل موارد زیر می باشند :

مراقبت های بعد از بوتاکس


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیفت صورت با نخ PDO

چهارشنبه 1 شهريور 1396
16:21
dr farrokh

لیفت صورت با نخ PDO

نخ های خاردار یا PDO (پلی دی اکسان) ، نخ هایی هستند که روی بدنه آن ها خار هایی از همان جنس نخ در دو جهت مخالف ساخته شده به طوری که از قسمت وسط نخ ، خارها به سمت دو سر نخ قرار گرفته اند که این طراحی موجب گیر افتادن دو سرنخ در بافت می شود و می توان با قلاب کردن یک سر نخ در بافت ، قسمت دیگر را بالا کشید.لیفت صورت با نخ PDO از تطابق بالایی با بافت ها برخوردار می باشد.

منبع:http://drzeynabfarokh.ir/%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%AE-pdo/


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به dr farrokh است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]